BFF, Weddings and Helen Boutique

Spuneam acum cateva articole ca o prietena foarte buna de-a mea urmeaza sa se casatoreasca si voi fi inca o data domnisoara de onoare.😀 Pentru asta am nevoie de o rochie speciala si am tendinta sa fiu foarte capricioasa… rochia trebuie sa fie delicata, diafana, sa nu fie nici stridenta nici stearsa, nici scurta nici lunga, nici decoltata nici foarte inchisa, nici colorata dar parca nici neagra nu as vrea sa fie, alba desigur sub nicio forma, poate un bej, dar hmm, e periculos de aproape de alb… si solilocvia continua.

In cautarile mele am dat peste HelenBoutique.ro, unde sunt disponibile peste 400 de modele de rochii din mai multe categorii, de seara, modern, etc. Preturile sunt accesibile si acum se deruleaza o campanie de reduceri de pana la 40% la rochii. Pentru ca nu sunt genul care sa poarte ceva pompos pentru ca vreau sa ma simt bine si sa fiu comoda, am gasit cateva modele foarte potrivite pentru mine intre rochiile de tip casual Helen Boutique.

Acesta este modelul care mi-a placut mie mai mult, din ce am gasit cotrobaind prin tot site-ul.😀

Helen Boutique by Dan PUIU - Poza-426-IMG_1849-1500x2244

Privind in avans catre nunta ce va avea loc, imaginandu-mi-o pe scumpa mea R. zambind emotionata in fata linguritei cu vin, imi amintesc brusc de prima duminica din clasa I in care am fost amandoua sa ne impartasim si chicoteam printre oameni in ciuda solemnitatii momentului… Nu imi vine sa cred ca au trecut douazeci de ani de atunci. Douazeci de ani din care 8 am stat in aceeasi banca, am invatat, ne-am jucat, am avut povesti si locuri stiute doar de noi (s-a sunat de aventuri), am mai facut si nazbatii, in ciuda tuturor pledoariilor mele cu privire la ce este corect sa facem, ne-am certat si impacat in mai putin de 5 minute si chiar daca timpul nu ne ajuta sa ne vedem des, suntem mereu la fel de aproape una de alta. Si dupa luni bune, revazandu-ne, parca nu au trecut decat minute de la ultima noastra convorbire.. vaai si cand vorbim, e aproape imposibil ca cineva sa tina pasul cu noi! Si singurul exemplu pe care pot sa il dau ca sa intelegeti este matematic: convorbirile noastre arata cam asa: {..[..(..(..(..)..)..)..(..)..]…[…(..)..(..(..)..)]…}.

Revenind la tema articolului, va mai las si un link catre pagini de discutie pe tema rochiilor, unde gasiti tot felul de informatii utile!

Lasă un răspuns

