Copiii mei si E-istet.ro

Cu totii visam. Ma indoiesc insa ca multi oameni isi duc visele pana la cel mai mic detaliu, asa cum o fac eu…

Toti ne gandim ca vom avea la un moment dat copii, insa ai mei „exista” de cand aveam 4 ani! Ce vreau sa spun este ca de cand o tineam pe Alice (papusa) in brate si imi imaginam cum m-as juca pe viitor cu proprii copii, am tot tesut la o aceeasi viziune. Pe langa hainute si jucarii pe care ochii mei le „aleg” mereu cand sunt in trecere prin raioanele destinate copiilor, pe langa mobilierul camerelor lor, desenat de multe ori deja pe te miri ce foi, mai sunt si multe, multe alte impunsaturi de idei pe aceasta panza. Ma gandesc ca vor excela in tot felul de sporturi, pentru ca in familia mea cu totii am cochetat cu sportul; ma gandesc ca vor picta de mici iar talent, au cu carul de unde sa mosteneasca si pentru ca pe langa mine muzica a trecut i-as lasa sa aleaga cel putin un instrument la care sa cante. Lumea lor va fi plina de arta si joc. Totusi cel mai si cel mai mare deliciu al meu va fi sa le cultiv mintea!! Am o structura clara in minte a cartilor pe care le vor citi si care va fi ordinea acestora, caci – fara sa te superi pe mine – sistem de invatamant, ucizi pasiuni pentru citit din fasa… Voi incerca sa ii indrum spre cunoastere si stiinta insa drumul lor va fi ales de ei insisi si le voi oferi tot ce am si cunosc ca ei sa ia deciziile cele mai bune.

1

Si toata aceasta reverie a plecat de la o incursiune pe situl E-istet.ro. De multe ori m-am gandit ca este nevoie ca invatarea sa fie deghizata in joc ca sa fie mai agreabila si iata ca exista o platforma interactiva de invatare, cu teste, concursuri, „medalii”, etc. Platforma le dezvolta nu doar cunostintele ci si spiritul competitiv, ambitia, perseverenta, determinarea, intrucat sunt intr-un fel de competitie cu alti elevi.

E-istet.ro este prima platforma educaționala online adaptata la sistemul de invatamant si la actualele cerinte de evaluare. Echipa lor ii ajuta pe cei mici sa se pregateasca pentru testele din ciclul primar si examenele nationale. Testele pe care le gasiti pe site sunt in conformitate cu programa scolara si astfel cei mici dar si parinti vor intelege mai bine cu ce se confrunta si vor fi mai pregatiti sa faca fata situatiei. In plus parintii pot vedea cum evolueaza cei mici, unde exceleaza si unde ar avea nevoie de eforturi sporite si mai mult studiu. Tarifele mi s-au parut chiar rezonabile:

Capture

Plata pentru abonamente se poate realiza prin ordin de plata si prin card; la cerere si desigur pe baza datelor furnizate de client se ofera si facturi. Mai multe detalii pe situl lor!

Lasă un răspuns

