Saptamana la Roma

Buongiorno Italia gli spaghetti al dente…

When in Rome, act like the Romans, zicala perfect valida si azi. Asta e planul meu pentru saptamana pe care urmeaza sa o petrec in Roma. Mi-am luat déjà biletele de avion, am mers la sigur cu compania Aerolines pentru ca mi-am mai achizitionat bilete prin intermediul lor in trecut, cand am zburat in Istanbul, mereu gasesc cele mai bune preturi la ei! Acum destinatia este Romaaa via Aerolines!!😀

Am ceva de asteptat pentru saptamana mea pentru ca nu puteam sa merg in Italia pe frigul acesta, era pacat ca asa o mare iubitoare de caldura ca mine sa nu simta caldura umeda specifica peninsulei din Mediterana.

Parca ma vad trezindu-ma in asternuturi albe (da, albe!!), cu fata scaldata in soarele inca blandut, de mai, voi arunca ceva lejer pe mine si voi merge intr-o plimbare lunga inceputa intr-un local apropiat de hotel, la Colazzione cu un croissant fin cu unt si o cafea puternica, italieneasca…

Roma

Am ales cateva obiective pe care nu vreau sa le ratez, incepand cu Piazza del Popolo, pentru ca este foarte aproape de hotelul in care voi locui, Vaticanul, Trinita del Monti, S Maria Magiori, Basilica Sfantul Petru si alte catedrale, nu pentru ca as fi credincioasa, insa genul acesta de constructii, cum sunt catedralele catolice sunt foarte impresionante, iar eu am si o imaginatie foarte vizuala si constructiva, imi place sa ma intorc in timp, sa imi imaginez istoria indepartata amestecandu-se cu prezentul, oameni de acum sute de ani ratacind mirati printre cei de azi care nici nu ii observa. O sa mai vad desigur Partheonul, Colloseumul, Il Foro Romano, Arco di Constantino, o sa vizitez poate muzee, o sa merg la teatru, concerte, pentru ca Italia e un loc al artelor, minunat pentru artisti, plin de zambete, oameni frumosi, boemi si romantici. Voi asculta muzica lor veche pe care o cunosc si mi-e draga si o voi descoperi cu placere si emotie pe cea noua!

colo

Nu in ultimul rand voi manca in Italia!! Ma voi bucura de tot ce imi poate oferi bucataria italiana in cele 7 zile pe care le am la dispozitie si imi voi insoti fiecare masa de o cafea buna si tare, specifica locului!

Va las cu muzica lor minunata!!!

Lasă un răspuns

