Cutii albastre de lumina

Deschid o noua categorie pe blog, anume destinata viselor; De cand eram micuta visez lucruri foarte neobisnuite si interesante, tot spun ca le notez undeva si nu fac asta. Totusi sa scriu pe blog despre ele suna tentant… iata un vis:

Este intuneric bezna si plutesc in ceea ce in vis parea imponderabilitate. Treptat incep sa zaresc in jurul meu lumina albastruie. Cam de la brau in jos vad ca sunt inconjurata pe directiile x si y pe mai multe plane in jos, de un fel de cutii din contururi de lumina albastra, perfect goale, doar desenate din contururile de lumina. O cutie era cam de dimensiunea unui sertar de noptiera. Nu puteam vedea unde se termina sirurile, practic se intindeau la infinit, fara sa treaca de mine, de mijlocul meu, pe z pozitiv. Intre cutii era spatiu cat sa treaca lejer un om, asa puteam sta intre ele, peste tot era acelasi spatiu, astfel ca exista un paralelism intre cutii. In vis incercam sa le vad cat mai bine, sa le studiez, doar contemplam, fara sa imi pun intrebari ca si cum as fi facut cel mai firesc lucru din lume!!!

1331256_94865539

Totul a fost foarte scurt, m-am trezit repede si apoi m-am chinuit sa adorm si sa reiau visul pentru ca imi crease o senzatie foarte placuta si vroiam sa vad mai bine cutiile… nu am reusit dar am hotarat sa pictez imaginea cu care am ramas dupa vis, voi reveni cu imagini!🙂

Lasă un răspuns

