Calin Events

Sunt din nou domnisoara de onoare pentru o prietena foarte buna si m-am implicat in procesul de achizitionare a rochiei perfecte! Dupa numeroase cercetari am dat peste Calin Events si am gasit tiparul potrivit pentru viitoarea mireasa in categoria “Rochii de Mireasa Printesa”. Genul de rochie tip printesa, pe langa faptul ca o avantajeaza, ca si conformatie, este pana la urma visul din copilarie al oricarei fete, nu? Eu mereu am spus ca vreau o rochie simpla comoda si poate sa ma incalt cu tenisi la marele eveniment, vazand-o insa pe prietena mea (nedespartite de la 7 ani) la proba intr-o rochie printesa m-am cam razgandit… iar sclipirea din ochii bunicii ei, care a venit cu noi la probe – nepretuita! (vorba reclamei)

Va arat rochiile care mi-au placut cel mai mult; Toate au in comun un bun simt al detaliilor, nu sunt incarcate, remarc o preferinta pentru dantele fine cu subtile detalii florale. Croiala este eleganta si feminina, avantajand multe femei, fie cu o silueta subtire, fie mai voluptoase. Sunt modele tineresti care recupereaza cumva frumusetea clasica intr-un stil contemporan.

Incep cu preferata mea, „Adorata”, clasica, fina si cu un sexyness discret, subliniaza talia cu acea fundita delicata. Desi nu sunt adepta bretelelor, in contextul rochiei acestea completeaza minunat ansamblul!🙂

adorata1 adorata3

„Million” dulce si copilaroasa

million1 million2

„Victoria”, eleganta si sobra, fit for a queen!

victoria1 victoria3

In afara de rochii de mireasa sau de seara, pe site gasiti aproape tot ce va trebuie pentru nunta: seturi tematice, cosulete, pahare pentru miri, pernute  pentru verighete, casute pentru dar, carti de oaspeti, seturi pentru tort, marturii, corsaje, invitatii, carduri pentru masa, jartiere, posete pentru mireasa, voaluri, voalete.

Imi place cand accesoriile sunt la unison, cand le poti gasi pe toate in acelasi loc reusesti sa pastrezi o tematica a nuntii, nu poti avea pernuta de verighete dantelata si cutia pentru dar cu sclipici. Nu rezoneaza, e suparator. Aici gasiti servicii foarte variate si de foarte buna calitate pentru o tematizare reusita.

Pe site gasiti si foarte multe reduceri la rochiile de mireasa si la alte modele de rochii, exista chiar si o sectiune separata pe site numita Sale, unde puteti vedea modele cu pret redus. Apropo de asta, preturile mi se par mai mult decat rezonabile considerand calitatea rochiilor, raportul calitate/pret fiind unul foarte bun. Pe langa asta, produsele sunt 100% romanesti, create si fabricate in Romania, ca tot se apropie Intai Decembrie!

Lasă un răspuns

