Ceaiuri si Catinofort

Incerc sa duc o viata cat mai sanatoasa si imi cumpar tot felul de produse bio. De ceva vreme intru mai mereu pe BioPortal, unde gasesc o sumedenie de produse interesante, inclusiv de la producatorul Hofigal. Am avut placerea sa lucrez la un moment dat la Sanatatea TV si l-am cunoscut pe cel care a lansat produsele, stiu ca sunt foarte naturale si facute foarte bine.

Prin ei am descoperit beneficiile catinei, caci eram extenuata in perioada respectiva, iar ei mi-au recomandat sa incerc Catinofort! Este un tonic vitaminizant, atat pentru fizic cat si pentru psihic! Daca imi spunea cineva poate nu as fi crezut, insa l-am incercat chiar eu si efectele au fost spectaculoase: Chiar de a doua zi mi-a fost mult mai usor sa ma trezesc, m-am simtit bine toata ziua, am avut randament, etc. Zilele urmatoare am inceput sa am o energie debordanta, mintea super limpede, putinele ore de somn pe care le aveam la dispozitie imi erau suficiente si toate astea in conditiile in care luam doza minima de 3 capsule pe zi (max fiind de 6). Am luat Catinofort in sesiuni, perioade mai aglomerate  la job si de fiecare data m-am simtit extraordinar; In plus nu este genul de produs pe care dupa ce nu il mai iei sa iti pice din nou organismul, nu e precum cafeaua sau energizantele, pur si simplu te repara si apoi functionezi si dupa ce nu il mai iei. De atunci am foarte mare incredere in produsele lor.

Bioportal1

Aici gasiti produsul si alte informatii despre el.

In afara de Catinofort, ei mai produc si alte suplimente, vitamine pe baza de catina, echinaceea, crème pentru fata, corp, maini, sampoane, masti  impotriva caderii parului, ceaiuri, etc.

bioportal3

Si pentru ca am amintit de ceaiuri, sa facem o incursiune si prin aromele lor, cele mai iesite putin din comun:

Ceai de Roinita

Adjuvant fitoterapeutic in tulburari ale tractului gastro-intestinal, remediu eficient in nevrozele cardiace, stari anxioase, stari depresive, insomnie, migrene; eficient in tulburari digestive (in special la copii), colici, spasme, dischinezie biliara, colite cronice, varsaturi, in procese infectioase ale cailor respiratorii superioare, gripa, herpes; se poate folosi seara pentru somn linistit.

Ceai de Cimbru

Supliment alimentar pentru raceala, guturai, gripa, bronsita acuta si cronica, laringita, faringita, pentru calmarea tusei, astm bronsic;pentru tulburari digestive in special balonare, colite fermentative, colecistita, angiocolita, enterocolita, procese inflamatorii intestinale cauzate de virusuri, bacterii, paraziti care afecteaza mai frecvent varstele extreme (copiii şi varstnicii); atonie digestiva; viermi intestinali (ascarizi, oxiuri); stimularea poftei de mâncare.

Ceai de Busuioc

Stimularea digestiei (usureaza activitatea digestiva prin excitarea sucurilor gastrointestinale); are proprietati antiseptice, diuretice, antiemetice si antiinflamatoare; prin continutul in uleiuri volatile are proprietati carminative si ajuta la combaterea meteorismului abdominal; este un adjuvant benefic in colici abdominale (balonari, senzatie de voma), aerofagie, anorexie, ulcer gastric sau duodenal, colite de fermentatie, diaree, gripa, raceli, bronsite, cefalee, infectii urinare.

bioportal2

Ceai de Amarant (Motul curcanului)

Este utilizat ca supliment alimentar pentru aportul ridicat de substante minerale, zaharuri, derivati polifenolici, saponine, etc., asigurand remineralizarea si regenerarea organismului, in special la copii primavara si in sezonul rece. Are si actiune astringenta, cicatrizanta, slab diuretica.

Intre ceaiurile lor mai gasiti si ceai de afin (frunze), echinaceea, dud, macese, menta, sunatoare, tei, urzica, soc, rozmarin, musetel, paducel, fiecare cu numeroase beneficii pentru sanatate. Gasiti pe BioPortal detalii despre toate si le puteti achizitiona direct de pe site.🙂

Lasă un răspuns

