Fura ca un artist – Austin Kleon

Asa cum spuneam intr-un articol anterior, ma intorc la scris gratie lui Austin Kleon, a carui „Fura ca un artist” mi-a redeschis apetitul pentru scris!

Este o carte care te  invata punctual cum sa fii artist; Pasi de la documentare si studiu, aka „FURT”, pana la CREATIE.

Pentru ca nu este genul de carte despre care sa scrii o recenzie clasica🙂 am facut altceva.

Imagine

„Arta este hotie”-Picasso * „Artistul colectioneaza selectiv” * „Indiferent daca am mers la scoala sau nu, eu intotdeauna am stiudiat” – RZA * „Este mai bine sa iti insusesti un lucru care nu iti apartine decat sa il lasi sa zaca pe undeva fara folos” – Mark Twain * „Afla cine esti pe masura ce lucrezi” * „Esti gata. Incepe sa faci fel de fel de lucruri!” * „Scrie ce stii iti place.”

Imagine

„Activitatile cu care iti umpli timpul atunci cand amani lucrurile importante sunt probabil cele cu care ar trebui sa te indeletnicesti toata viata.” – Jessica Hische * „Nu renega nimic din tine.” * „adevarul e ca ai putea sa renunti la o parte dintre aceste pasiuni si sa te concentrezi pe una singura, dar, dupa o vreme, vei ajunge sa simti durerea piciorului fantoma.”

Imagine

„Etapa 1: Minuneaza-te de ceva. Etapa 2: Invita-i si pe altii sa se minuneze cu tine.”

Imagine

„Singurii ticalosi pe care ii accept in cercul meu sunt oamenii de la care am ce invata.” – Questlove * „Arta moderna = Puteam si eu sa fac asta + Mda, da’ n-ai facut-o!” – Craig Damrauer * „Ai grija de tine” * „Pastreaza-ti slujba de zi cu zi” * „Fa o casatorie buna!”

Imagine

„Si acum?” „Fake it ‘til you make it!”

Va invit sa cititi cartea si sa dati frau liber imaginatiei!😉

MariusIancu  Andra  Cata  Vacititm  Icepick  Luna  MesterulManole  NBCopii

PFDevil  Pink  Bazar AbsObisnuit  Andreotti  Carti  Cigriarg  Convietuire

Delataste  Lari  MadisiOnu  Kupi  InGand  DiverseDiversificate  Paul

PisicaNeagra  Ratzone  Soseono  Tudor

10 thoughts on “Fura ca un artist – Austin Kleon

  1. Ioi, eu tocmai vin dupa un weekend in care am amanat tot :))) Numai ca daca mai aman si azi, cred ca sfarsesc spanzurat :))))
    Mi-au placut cateva idei din text, cred ca ar fi o lectura placuta!
    Saptamana frumoasa, Madalina!

  2. Interesante și curioase recomandări.🙂 Sigur, orice artist are metoda sa, deosebită, specială, de „devenire”, orice artist e o sumă de circumstanțe și de evenimente fericite (sau invers… – deh, fericirea e ceva relativ)…

    Da, articolul poate fi luat și el ca un semn al preocupărilor unui artist.🙂

  3. Mi se pare interesant, că te-i oprit la cuvântul fură, şi nu învaţă. Pentrucătot ce stim este rezultatul Autoeducaţia şi al Exercitiului tenace.REPETITIO EST MATER STUDIORUM.Nu diplomele, nu adeverinţele, ne atestă valoarea,ci concreteţea faptului de valoare. Definiţiile, sunt pentru amuzamentul lecturii.
    Antidotul ezitării este FACTA NON VERBA.Mulţumesc pentru ping!🙂
    Madi şi Onu

  4. Am trecut sa-ti vad reacţia, stiindu-te foarte ambitioasa, si abia acum am observit ceva deosebit. Partea stanga a temei, contine un portret foarte reusit.
    Luminozitatea ochilor, contururile buzelor, barbia puternica, si parca discret, mai presupun ceva.
    Oare opera carui manual, să fie?
    Că este foarte reuşită! 🙂
    O seară în armonia culorilor tale preferate!
    Madi şi Onu

  5. Buna, Madalina.
    Am ajuns pe blogul tau cautand informatii tocmai despre aceasta carte, apoi m-am si abonat la el🙂
    Stii cumva de unde as putea face rost de ea in format PDF? Tu o ai in varianta clasica, pe hartie?
    Multumesc.

Lasă un răspuns

