Un catun parasit in munte

 

 

Drum de poveste pana sus – poteca, pietrele, radacinile copacilor – totul stralucea. Satul parea rupt de realitate, toate casele erau parasite, doar din cand in cand mai vin unele familii sa vada ce mai sta in picioare. Cei care ne-au dus in acest loc, in care timpul parca era suspendat, au copilarit si trait acolo, in vremea in care satul era animat de copii si animale, de hore, jocuri si atatea povesti. Am mancat in casa lor, de care se mirau ca mai sta in picioare si am admirat privelistea pe care o aveau din veranda!

Un singur om mai locuieste aici in sezonul cald, impreuna cu sotia si animalele sale. Nici nu va imaginati in ce salbaticie traiesc – ne-am plimbat impreuna cu dumnealui prin sat si ne povestea ca nu are probleme cu ursul, pentru ca se da din calea omului, ca recent a scapat de un grup de vreo 20-30 de mistreti, ca gaini nu poate creste pentru ca i le mananca vulpile daaar cele mai mari probleme pe care le are sunt cu lupii – ca omoara multe oi si mai iese cu lopata la ei! :I Mmmmda – asa ziceam si eu.

 

 

 

 

 

Licheni se numesc nu?

 

 

 

Aceasta este casa celor la care am fost

 

 

Imagini din interior

Cateva obiecte foarte vechi peste care am dat acolo:

 

 

 

 

Privelistea pe care o aveau din veranda – cum e oare sa te trezesti dimineata si sa vezi asta?

 

 

 

Alte locuri in sat

 

O floare mica si dulce cu multe proprietati benefice. M-a impresionat mult cand am vazut-o. Ulterior am descoperit ca se numeste 3 Frati Patati si poate fi folosita ca adjuvant pentru diverse afectiuni dermatologice si… ceea ce m-a dat pe spate -> este deasemenea adjuvant in tratamentul Lupusului.

 

 

Cel care traieste aici in sezonul cald.

 

 

 

 

Marius cu cei 2 batranei.

 

 

Un pui de salamandra! :X:X cel putin asa cred!

 

 

 

O banca in plina pustietate. Mi s-a parut fascinanta imaginea!🙂 Si buna de final! :*

6 thoughts on “Un catun parasit in munte

  1. Pingback: salvation « give a little bit more

Lasă un răspuns

