Multe ganduri, oameni, roci…

A inceput cu articolul Andrei Pavel si a continuat cu patania mea: Duminica a fost acea zi nesuferita din luna – si dimineata, in drum spre munca imi era (ca de fiecare data) foarte rau, ma incovoiam de durere, literalmente si eram in spatele masinii; in fata mea – o tuta, un tip si un domn, pe scaun in fata mea – S-au uitat toti 3 de cateva ori, tipul si-a intors vinovat privirea, domnul era turmentat sau mahmur, deci am lasat pretentiile, iar tuta…. cu T mare se mai uita, se mai juca cu gentuta, mai trecea o manuta prin par, se mai uita la unghiute…. si tot asa pana la capatul liniei. Noroc ca tipul a coborat cu cateva statii inaintea mea si asezandu-ma, mi-am mai revenit putin – poftim samariteni!

Zic – Doamne, umanitatea nu mai are nicio sansa – si ma contrazic repede amintindu-mi de o domnisoara care cu ceva timp in urma, vazand ca imi este rau, a venit langa mine in metrou, m-a intrebat daca ma poate ajuta si m-a dus (a coborat la aceeasi statie) pana la ratb de unde am mai luat o masina! Amintirea s-a legat imediat de o alta – Dimineata, tot la metrou, ma pierdusem in propria geanta cautand cartela si o domnisoara foarte draguta  s-a oferit sa imi dea o calatorie! Urmatorul gand – Ei bine, maybe there is hope for humanity!!!

Am zambit si mi-am amintit de Doamna de Serviciu care ma intampina zilnic cu un zambet larg si sincer. Zambeste! – Spune chiar si blogul meu!

Inchei cu Gandhi: „Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume!” – si ma intorc la rocile mele (care nu sunt ale mele :D), nu fara sa va arat cateva! :*

Malachit

Galena

Auripigment si Realgar :X

One thought on “Multe ganduri, oameni, roci…

Lasă un răspuns

