Pregatita pentru munte

Nu am mai avut bocanci de prin clasa a 3-a. :)) Recent insa am prins gustul muntelui si iata si repercusiunile:

Sunt atat de fascinata de bocancii mei incat m-am gandit ca merita si ei sa ajunga pe blog! Sunt iiiiincredibil de comozi, nu stiam ca exista incaltaminte atat de comoda – imi venea sa plec incaltata cu ei dupa ce i-am probat, insa era un pic cam cald afara – 42 de grade la umbra.

Sunt de la Grisport cu talpa Vibram (orice o insemna asta – Marius era f incantat :D). I-am luat din magazinul de desfacere al fabricii, pe la Depoul IMGB, penultima statie de metrou magistrala M2, catre Bereni. Cum iesi de la metrou o iei in stanga si mergi pana incepe pasajul prin care iese metroul la suprafata (how cool is that!?) si faci stanga, iar de acolo se vede!😀

PS: Preturile sunt foarte ok si produsele, atat cat ma pricep eu sunt de foarte buna calitate!

12 thoughts on “Pregatita pentru munte

      • 170 de lei am dat – erau la reducere pt ca aveau pielea o idee mai deschisa decat cerea standardul. Am avut noroc ca exact numarul meu era la reducere! Marius si-a luat acelasi model cu 260 de lei!! Si i-am studiat mult si asta e singura diferenta – nuanta pielii!😀

      • ooo bun pret :> mai ales ca par de foarte buna calitate. Sa ii porti sanatoasa. Cu asa bocanci parca parca as vrea si eu sa urc pe munte😀. Interesant cum nuanta pielii poate face diferenta de pret

Lasă un răspuns

