Cum scap de stres

Acum ceva timp aveam nevoie sa ma relaxez si mi-am amintit cat de bine m-am simtit in Tara Hategului! Am incercat sa recreez atmosfera cu ajutorul You-tube – ului si iata ce a iesit:

(ascultati videoclipurile simultan :D)

One thought on “Cum scap de stres

  1. Neața! Da, de acord, terapia prin muzică este foarte utilă. Eu folosesc la fel de eficient plimbările pe jos sau discuțiile cu prietenii. Am câteva persoane care reușesc întotdeauna să mă facă să uit de orice🙂

Lasă un răspuns

