Inapoi in Tara Hategului

Daca ati fost vrodata in Tara Hategului, stiti acea senzatie ca te cheama inapoi! Ei bine si anul acesta am ales sa ne facem concediul in acest taram „fermecat”. Anul trecut am stat in Sarmisegetusa Ulpia Traiana, si am vazut ruinele si muzeul,  Biserica din DensusCetatea MalaiestiCetatea Colt, si un sat izolat, aproape de Retezat, brazdat de rauri si mori de apa –  Ohaba Sibisel, un sat in care s-au pastrat foarte bine traditiile in care oamenii cresc „Biboarce” – adica bivolite, te primesc in casa si iti pun pe masa tot ce au ei mai bun!

Ne-am cazat la aceeasi pensiune: Ulpia Traiana si am avut parte de aceleasi gazde dragute si aceleasi mancaruri delicioase. O sa va povestesc pe larg in articole viitoare despre fiecare loc vizitat; acum va las cu cadoul nostru pentru gazde:

Tablou cu un peisaj diin muntii Tarcu – de la forma finala catre cea incipienta

10 thoughts on “Inapoi in Tara Hategului

  1. Pingback: Ora MWB – Tu ești aceea « Andra Pavel

  2. Pingback: Pastila zilei + bere « Icepickk's Blog

Lasă un răspuns

