Amintiri de cand eram “atâtica”

Leapsa de la Icepick!😀

1.Care era jocul tău preferat din fața blocului?

Fiecare etapa de copilarie a avut jocul ei!!😀

Cand eram mici, mici ne jucam „de-a Sailor Moon” – fiecare interpreta cate un personaj, (eu eram Cibi Moon), aveam inclusiv personaje negative! :)) Foarte des ne mai jucam de-a hotelul, trasam houlri si camere in nisipul din parculet, ne mai jucam des si de-a orfelinatul – poftim minte de copii… Tot in frageda copilarie ne jucam Ulii si Porumbei, de-a formatiile, Spice Girls mai ales!! :)) Mai tarziu a aparut FRUNZA – care este de departe jocul meu favorit!!! :X:X

2.Care este “dulcele” pe care l-ai mânca și acum?

Mi-ar trebui pagini… aleg cateva preferate: Ciocolata Kiss – cu capsuni, NU cu banane, bounty, eti puf, sucul tropicana, oua kinder – aveam pungi intregi pline cu surprize – mai am si acum din ele!😀 si din dulciurile home made, imi placea la nebunie sa mananc paine inmuiata in apa, peste care presaram zahar!😀 Si un alt desert pe care il mai mananc si acum, descoperit de strabunica mea pe Rai 1, – imi amintesc perfect  cum s-a ridicat din fata televizorului s-a dus la bucatarie si dupa cateva minute a aparut cu prajitura! – noi ii spuneam Ou cu Pesmet – reteta e simpla, un ou cateva linguri de pesmet si cateva de zahar, cacao si esenta de rom, se amesteca si gata! Recunosc ca acum mananc mai rar si cam cu noduri, ca ma gandesc ca oul e crud.. dar cand eram mica nu ma interesa de nicio salmonela sau E(scherichia)-coli…

3.Care au fost desenele tale preferate?

Captain Planet, Scooby Doo si Sailor Moon !!!! Captain planet a fost crezul meu in copilarie, m-a facut sa iubesc si sa respect natura!! Scooby Doo m-a invatat engleza, melodia de inceput cred ca e primul cantec pe care l-am invatat, iar Sailor Moon… mai sunt persoane care inca ma stiu de Chibiusa… =))

4. Pe melodiile cui ai crescut “mare”?

„When the night, has come, and the land is dark / And the moon is the only light we will see / No, I won’t be afraid, oh, I won’t be afraid / Just as long as you stand, stand by me / So darlin’, darlin’ stand by me / Oh stand by me / Oh stand, stand by me, stand by me” Ben E King

Mariah Carey (Without You), Tony Braxton (Unbreak My Heart), Shinid O’Conner (Nothing Compares 2 u), Glenn Medeiros (Nothing’s Gonna Change my Love for You), Pet Shop Boys (Go West), Erasure (I Love to Hate You), Michael (Heal the World – care m-a marcat), Ace of base (All that She Wants) Bryan Adams (Please Forgive Me), Bon Jovi (Always) – all time favorites – de fiecare data cand le ascult imi trezesc sute de amintiri! As putea sa fac o cronologie a vietii mele dupa melodiile care ma insotesc!

5. Ce amintiri îți trezește guma Turbo?

Un teanc mare de surprize care imi alunecau printre degetele mici… Si imi mai amintesc ca tata era mai incantat de surprize decat mine!! :))

6. Ce visai să devii atunci când erai mic și ce-ai ajuns?

EEE eu am visat multe cand eram mica: La 4 ani sa pictez – si asta se intampla, pot sa spun ca sunt artist plastic, pe la 7 ani sa fiu patinatoare si mi-a iesit la nivel de hobby, mai pe la 8-9 vroiam sa fiu medic veterinar si acum lucrez cu animale, la 11 ani vroiam sa fiu profesoara de romana, pentru ca m-a impresionat f tare profesoara mea, am mai dat meditatii la romana si la engleza deci ceva, ceva a iesit, la 12 ani vroiam sa fiu designer vestimentar – thank God ca mi-a trecut repede!! :)) la 15 ani vroiam sa fiu grafician, am lucrat si ca grafician, pe la 17-18 am inceput sa imi doresc sa fiu jurnalist, am intrat la jurnalism, am facut ceva practica dar mi-a trecut repede si am ajuns la relatii publice si comunicare, practic comunicarea, relatiile publice mai putin deocamdata…. Daca va vine sa credeti au mai fost si altele (avocat, chimist, biolog, geolog, politista, handbalista, gimnasta, medic), le-am mentionat doar pe cele notabile!😀

7. Cum ți-ai descrie copilăria în 3 cuvinte?

Creativitate, Puritate si Bucurie :X

 

13 thoughts on “Amintiri de cand eram “atâtica”

      • pai am facut facultatea de jurnalism (am si lucrat un an in media), apoi am facut masterul in comunicare si relatii publice (lucrez in publicitate).😀

      • Super, bravo, felicitari! Eu am avut niste piedici cu facultatea, am terminat dar nu am apucat sa imi dau licenta…. si imi e atat de greu acum sa ma apuc de invatat…😦 Mi-am gasit mai nou o motivatie – trebuie sa imi dau licenta mai repede ca sa ma apuc de un master in psihologie – cea mai recenta pasiune (revigorata ca ma mai gandeam la asta si cand eram mica)! :))

  1. Chestiile alea pufoase le mancam si eu, sunt printre primele mele amintiri. Si apa cu zahar si paine. Copiii nu ma cred cand le povestesc asta :)))
    Ce viata frumoasa ai, daca ti-ai indeplinit tot ce visai.

Lasă un răspuns

