Leapsa de la tiza mea

Leapsa preluata de la scumpa mea tiza: Mada (obviously)

1. Scrie 3 lucruri pe care știi sigur că le vei face maine.

Merg la munca…

Ma joc cu un puiut de labrador!🙂

Citesc in continuare Aleph – Coelho.

2. Scrie 3 dorințe care nu ți s-au îndeplinit încă.

Sa imi iau o casa.

Sa am un labrador.

Sa fiu un pictor renumit! (vanitatea artistului din mine spune: adica si mai renumit decat sunt deja! :))))

3. Scrie primul cuvânt care iți vine in minte.

Obladuire…. Nu stiu de unde l-am scos ???

4. Ce auzi in acest moment?

Ventilatorul laptopului si absolut atat!

5. Daca ai putea pleca in vacanță cu orice scriitor/scriitoare, pe cine ai lua cu tine?

Am o slabiciune pentru Coelho, una din cartile lui mi-a schimbat viata – Vrajitoarea din Portobello!❤

6. Care e cea mai ieșită din comun activitate a ta ?

Sunt multe… De exemplu: Miros vantul, adun frunze uscate si le aranjez in tablouri, Ma uit pe Disney Channel… si as putea continua mult, mult timp…. (nu aveti atata timp :D)

7. De cine te-ai speria : stafia lui Michael Jackson sau de Britney Spears tunsă la chelie?

Britney clar!

8. Scrie ceva de încheiere…

:*

O dau mai departe oricui doreste sa o faca! Poate iti vine vreo idee Simply Joli!

 

5 thoughts on “Leapsa de la tiza mea

  1. Guilty, am cautat pe google ce inseamna obladuire :”>
    Siii, pe langa nume impartim si aceasi iubire/obsesie pentru Coelho. Mie mi-a schimbat viata cu „Veronika se hotaraste sa moara”. Daca nu ai citit-o trebuie neaparat sa o faci.
    Simply Joli, esti tentata sa scrii si partea a2a, din perspectiva ta?:>
    Noapte buna fetele, sau mai bine zis buna dimineata🙂 :*

  2. Pingback: Dreptul la timp | Noaptebunacopii's Blog

Lasă un răspuns

