S-a intors lumea cu fundul in sus!

Suntem rai, cu fiecare gest, mic, infim, oricui ar fi adresat, oricat de mult ar merita – este pacat – imprastiem atata energie negativa si distrugem relatii si chiar oameni in jur, care raspandesc mai departe mai multe frustrari si rautati!! Gandhi spunea, cand lumea inca nastea artisti, intelepti si suflete nobile: „Ochi pentru ochi si lumea va deveni oarba!” Suntem cu totii orbi.

Imi doresc sa ma contraziceti caci sufar, ma doare si plang pentru asta…

foto Marius Iancu

ABSOLUT OBISNUIT   ANDRA PAVEL   ANDREEA NUNVEILER  CARTI FAINE   CATALINA   CONVIETUIRE   DANIELA COJOCARU   DIAS   FILE DE ADIO   GABRIELA   HIDALGO   ICEPICK   IN ANOTHER LIFE – LARI   IN GAND   KUPIDONCIQ   LADY A   LAURA DRIHA   LUNA PATRATA   MADA   MADI SI ONU  MARIUS IANCU   MESTERUL MANOLE   MIRUNEX   NAOMIKKO   NOAPTE BUNA COPII   PAUL   PERFECT DEVIL   PISICA NEAGRA – OUTSPOKEN IDEAS   SOSEONO   TUDOR   UN BAZAR SENTIMENTAL   UN BLOG CIUDAT   VALI

37 de gânduri despre „S-a intors lumea cu fundul in sus!

  1. Se spune că replica pentru cele amintite de tine ar fi nepăsarea, indiferenţa, tăcerea…. tu cu ale tale, iar ei cu ale lor…
    Uneori merită încercat. Cel puţin scuteşti inima de alte şi alte lovituri…
    Nu suferi prea mult… nu (se) merită!

  2. Bună dimineața! Da, e cruzime, e răutate, e multă invidie și răzbunare în lume. Și oamenii sunt capabili de mari răutăți. Dar tot ei sunt și buni și nobili și generoși. Trebuie să îi iubim pe toți, să îi acceptăm și să sperăm mereu într=o lume mai bună.

    • Eu cred ca un om bun, nobil si generos nu e capabil de mari rautati! Cred si stiu ca mai sunt si oameni buni, insa sunt putini! Si recent am fost data pe spate de cat de rai pot fi majoritatea dintre noi! De aici vine atitudinea asta pesimista! 😦

  3. Pingback: am semănat sărăcie… « MesterulManole's Weblog

  4. Scuze, am ceva probleme cu postarea comentariilor, de aceea am zis ca e bine sa fac o proba, mai intai.
    Asaaa… inca mai exista speranta, zic! Suntem poate rai, egoisti si nesimtitori la gramada, dar inca buni, sensibili, devotati- luati separat. Omenia n-a murit, dar, din pacate despre gunoaie si ispravile lor se vorbeste prea mult. Sper ca nu ti-ai pierdut definitiv increderea in oameni. Suntem rai, e adevarat, dar nu iremediabil! Imbratisari! 🙂

  5. Pingback: Trăiască Basarabia, pământ românesc! « Hidalgo

  6. Nici eu nu te pot contrazice. Sunt si eu constienta de raul asta din jurul nostru.Sunt rai multi si mult rau in toate, asta pentru ca traim pe principiul ,,fiecare pentru el”. Mie insami imi pare rau ca imi pasa. Imi pare rau, pentru ca la varsta mea probabil, ar trebui sa gandesc mai pozitiv. Si am momente cand gandesc, dar atunci vine lovitura…

  7. Pingback: Clubul de folk (5)… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

  8. nu, nu sunt toți! :* uite câte comentarii ai! Oameni buni! Oameni cărora le pasă! Dă-ne mail-uri, semne! (sau mie, ca să nu vorbesc în numele tuturor)
    Sunt mulți oameni răi, pentru că nu au găsit scopul lor, nu înțeleg că e Lumină să-i ajuți și să le zâmbești celorlalți 🙂
    Gânduri senine, fată frumoasă! Și nu mai plânge! Lacrimile să-ți fie doar de fericire!

  9. Pingback: MFC cu pisoi energic | Ana Usca

  10. Pingback: MFC | Caius

  11. Pingback: MFC « Ilarie

  12. În ciuda faptului că există multă răutate în lume,se mai pot diferenția și suflete nobile,oneste, iubitoare de dreptate,natură,oameni,animale și frumusețea sufletului bun,acești oameni sunt extrem de rari dar există 🙂 cât despre cealaltă categorie de oameni ar trebui evitați pe cât posibil deoarece ne pot influența negativ dacă nu suntem destul de puternici pentru a-i îndeparta.

    Dacă te vezi pe tine în ceilalţi, pe cine ai mai putea răni? Ce rău ai mai putea face? Buddha
    După cum negustorul bogat împreună cu servitorii lui evită străzile periculoase, tot astfel şi omul ce iubeşte viaţa, evită otrava. Fereşte-te de pericolul prostiei şi răutăţii. Buddha
    Când cel rău se preface că-i bun, atunci e cel mai rău. Syrus

  13. Din nefericire, am simtit si eu pe pielea mea ….**Mai rau e cand fac asta persoane care ar trebui sa stie cum sa vorbeasca cu oamenii din jurul lor ( de ex. medicii)…e trist

  14. Mădălina, sunt Oameni şi oameni. Pe cei buni şi apropiaţi îi numeri pe degetele de la o mână. Pe cei mai puţini buni, rămâi fără mâini. Ne adaptăm sau pierim? Eu propun să schimbăm. Pe noi în mai bine, pe cei din jurul nostru în mai bine. În reţeta asta avem nevoie de timp. Şi răbdare

Lasă un răspuns

