Lunea – Pe Corabia Nebunilor (lunaticilor daca vreti)

Nu imi plac sub nicio forma zilele de luni, desi in programul meu nu e prima zi lucratoare, pur si simplu mi se pare ca lunea totul merge pe dos! Parca e mai aglomerat decat in alte zile, in metrou, ratb si chiar si pe strada! De unde apar toti oamenii acestia extra??

Dimineata de luni e o adevarata aventura… daca ajungi la destinatie fara sa te fi certat cu cineva e mare lucru! Dar stai linistit, daca lucrezi cu publicul, oricat de senin ai fi la inceputul zilei, e aproape imposibil sa nu iti macine oamenii nervii, parca atunci ies din casa toti dementii si isi pun mintea la contributie ca sa te scoata din sarite! Si este aproape imposibil sa nu  intarzii, din cauza traficului, a aglomeratiei din metrou, care pe deasupra, dupa ce ca deabia ai reusit sa te urci in el, mai pierde minute bune in statie pentru  ca nu se inchid usile! Pana si apropiatii se rastesc lunea – e normal, au o zi la fel de proasta!

Azi am fost libera! Am dormit mult, am facut lucruri placute, am baut o cafea cu mult lapte, am ascultat muzica, am cantat… nici nu imi vine sa cred ca e luni! Din pacate pe la 5 trebuie sa plec de acasa totusi… Sper ca totul sa decurga smooth!!😀

Mic tribut lui Hieronymus Bosch – CORABIA NEBUNILOR

Si o melodie ca tratament, pentru inceput de saptamana!😀

Hidalgo  NoapteBunaCopii  LunaPatrata  Icepick  MesterulManole  Gabriela AbsolutObisnuit

 

 

2 thoughts on “Lunea – Pe Corabia Nebunilor (lunaticilor daca vreti)

  1. Pingback: E bine… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

  2. Pingback: provocare… « MesterulManole's Weblog

Lasă un răspuns

