Shar Pei – Abandonat

Azi noapte, cand colegul meu se intorcea pe jos la 12 noaptea de la serviciu, el fiind medic veterinar, a gasit un Shar Pei piele si os, chircit de frig, scheunand si scrijelind la o poarta! Gandindu-se ca poate a iesit cumva si nu mai poate intra, in ciuda orei tarzii, a batut la poarta!

A iesit cineva si a recunoscut ca era cainele lui si ca ii umplea curtea de bale…. si de aceea l-a dat afara; ” Da-o dracu ca n-o mai iau in casa”.

Nu am retinut exact daca era fetita sau baiat, momentan e la colegul meu, el nu o poate tine asa ca daca sunteti doritori contactati-ma pe mine.

Trebuie sa va mai spun ca rasa shar pei are nevoie de o atentie speciala in ceea ce priveste pielea si blanita, de o alimentatie atent supravegheata si de multa afectiune!

Poza din articol este de pe un stock de foto, nu am poza cu catelusa, repet e foarte slabuta.😦 Haideti sa ii gasim un stapan care sa ii ofere tot ceea ce isi doreste si tot ce are nevoie!!!

Vacitim  NoapteBunaCopii  LunaPatrata  AndraPavel  Mada  Icepick

MesterulManole  Catalina  PerfectDevil  Convietuire  Gabriela  Paul  Dias

Naomikko Tudor  Soseono  UnBlogCiudat  Allexya  UnBazarSentimental

Vally  FumulDeTigara  Khaliana  LadyA  LauraDriha  AbsolutObisnuit

InAnotherLife  CartiFaine  NuageDePleur

 

61 thoughts on “Shar Pei – Abandonat

  1. Eu ador rasa asta de catelusi! Pur si simplu ii adooorrr! Cum pot fi unii oameni atat de cruzi?? As vrea sa o pot lua eu dar din pacate locuiesc la apartament si cred ca cel mai bine e sa il ia cineva care sa aiba curte! Pentru binele bietului catelus! Voi da si eu share la postarea ta, poate il vrea cineva!

  2. Sunt predispusi la boli de piele din cauza cutelor. Cum spuneai si tu, are nevoie de ingrijire speciala. Ai grija cui i-l dai sa nu ajunga din nou in strada😦
    Preferabil sa fie tinut in casa.

  3. Ce suflet poti sa ai ca om sa faci asa ceva.Eu am un catel (caniche) si nu as putea sa fac asa ceva.Chiar nu inteleg ,de ce iti mai iei un caine daca nu ai de gand sa il pastrezi.
    Ma bucur ca mai exista persoane ca tine si prietenii tai care sa se ocupe de bunastarea acestor animale lipsite de aparare .Succes in gasirea unui stapan pentru acel Shar Pei.

  4. Pingback: “O rază fugită din chaos lumesc” « • Gabriela Elena •

  5. Madalina Ciucu ma intristeaza sa citesc cat de mult are de suferit un astfel de suflet din pricina oamenilor dar ma bucura ca exista cineva care i-a intins o mana. Daca va pot ajuta sa alegi un om care sa aiba grija de el o fac cu placere. Daca vedeti adresa mea de e-mail trimiteti-mi un contact al dumneavoastra acolo, tinem legatura si impreuna putem face ceva bun pentru el.

    • Cum se procedeaza? eu ma gandeam sa ii iau datele si sa tinem legatura, cea care e acum interesata sa il ia este o colega, as putea vorbi des cu ea! Inca se gandeste, ea chiar constientizeaza ca e vorba de o responsabilitate!

      • Deparazitare, vaccinare, sterilizare, microcipare, papa, suplimente, un loc de dormit (nu la exterior), sa existe si cineva care sa-l considere membru de familie, nu sa beneficieze doar 4 pereti si o coaja de paine. Sa locuiasca la interior fie apart sau casa. Cineva care isi asuma aceste responsabilitati, de preferat cine a mai avut sau mai are caine.

      • Am avut un Bichon Bolognese dar care din pacate a murit muscat la gat de un caine maidanez. O clipa de neatentie din partea tatalui meu care a lasat poarta deschisa si catelul meu a iesit pe strada unde s-a incaierat cu niste caini maidanezi…A fost o pierdere enorma pentru mine si pentru familia mea care l-am indragit si l-am considerat ca si membru de familie. Din punct de vedere financiar, a fost si aici o pierdere pentru ca am bagat o gramada de bani in el: vaccinuri la timp, microcip incorporat pe sub piele, papica doar de la Royal Canin ca altceva nu manca, jucarii, DentaStix, sampoane, perii, lese, pasaport de iesire din tara, carnet de sanatate, diploma de pedigree. Cat despre ingrijire si sanatate, nu s-a pus problema, pentru ca unchiul meu e medic veterinar si oricand am avut probleme cu Apollo, il duceam la el pentru consult. La mine nu se pune problema de adapost, mancare sau ingrijire. M-am oferit sa o ajut pentru ca imi plac cateii si mi-ar place mult sa am un sarpei. Desi, oricand imi pot achizitiona unul, pentru ca nu se pune problema banilor, prefer sa ajut de banii aia o catelusa abandonata, care cu 300-400 de euro cat costa un pui de sarpei, ar trai boiereste mai bine de 2 ani…

      • Daca persoana cu care am vb initial opreste sharpeiul si tu iti doresti in continuare sa ajuti un suflet de catel amarat, mai stiu cativa puiuti (3-4 luni) care cauta o familie. Te asteapta oricand in Bucuresti, in cabinetul medical SOS Vet de pe Dimitrie Cantemir nr 19-21, intre Budapesta si Tineretului. Pentru ei nu s-au aratat prea multi doritori pentru ca nu sunt de rasa! Poate te induri de vreunul din ei, sunt foarte draguti si cumintei!

      • Madalina, nu e nici o problema. Sa vedem mai intai ce rezolvam cu sharpeiul, daca l-as putea lua eu ar fi nemaipomenit pentru ca am si casa si am si apartament, deci am unde sa o tin si voi avea grija de ea. Si pe langa ea mai pot lua unul, maxim 2 catei din cei de la cabinetul veterinar.

  6. saraca catelusa!!!ce oameni nesimtiti si lipsiti de suflet!catelul asta a avut noroc ca l-a gasit cineva…sunt multi altii care nu au sansa asta…cum poate sa spuna cineva ca s-a saturat de ea ca lasa bale sau ca face mizerie???astia nu-s oameni!!!sunt bestii!!!eu am mai multi catei si sincer mi-au facut capul calendar, fac mizerie, se bat, latra ca nebunii…dar….NICIODATA nu as putea sa-i abandonez…indiferent ce ar face…si daca m-ar musca tot nu i-as abandona…cand iti asumi o responsabilitate o faci pt totdeauna!!!multi oameni nu stiu asta…de fapt nu le pasa…sper sa ii gasesti niste stapani buni, care sa o ingrijeasca si sa o iubeasca!!

  7. Pingback: Versuri… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

  8. Pingback: VI… « MesterulManole's Weblog

  9. vai cati doritori „sufletisti”! cand cainele e frumos si scump ca rasa, sariti toti ca puricele din maidanez. adoptati caini din adaposturi „milostivilor”.

    • Scuze de edit, incerc sa pastrez un anume spirit pe blog! Ai mare dreptate din pacate, cand am postat acum ceva timp un articol despre un puiut maidanez, in cea mai buna forma, vaccinat, deparazitat intern si extern, nici macar o persoana nu s-a oferit sa il ia! Eu sper ca in timp asta sa se schimbe!

  10. Te rog, te rog, te rog ai grija cui il dai, de cate ori apare cate un mesaj cu caini de rasa pierduti, nu doar oamenii sunt mai predispusi sa adopte (nu discut motivele), dar pot aparea si amatorii de ocazii de acest fel (nu e vb doar de caini de rasa gratis, ci de caini luati pt monta sau vanzare). Cazurile sunt incredibil de frecvente. Bafta multa, sa gasiti o familie responsabila si apta sa ii ofere viata de care are nevoie. Este un caine sensibil, are nevoie de cineva care sa stie si sa isi permita sa il ingrijeasca, incercati sa il dati cu contract de adoptie, in care sa se specifice obligatiile adoptatorului, dreptul celui care ofera spre adoptie sa viziteze si sa ceara oricand vesti despre el, datele de identitate ale persoanei etc, e foarte important . Multumesc ca va ocupati de cazul ei/lui!

      • Chiar daca faci un contract de adoptie, ar fi ok daca (persoana respectiva care ia catelul, sau daca nu l-a luat careva deja) ar oferi si ceva la schimb: o suma modica de bani sau ceva, un obiect. Stiti ce se spune de prin popor, mai ales cand vine vorba de animale: atunci cand primesti un catel sau ceva, important e sa dai ceva la schimb, oricat de marunt ar fi, ca mai apoi catelului sa-i fie bine in noua familie. Eu asa stiu de la bunicii mei si, e fapt dovedit. Madalina, as aprecia foarte mult daca m-ai tine la curent cu evolutia acestei mari probleme si de ce nu, cum ti-am spus si intr-un comentariu anterior, as putea lua doi catei de la cabinetul veterinar, pentru ca eu miercuri ajung in Bucuresti. Adresa mea de e-mail e alexandrreb@yahoo.com. Multumesc mult!

  11. Am postat si eu in grup cazul catelului… http://www.facebook.com/groups/helpasoul/
    Din pacate, asa cum spunea cineva mai sus, cand vine vorba de animale de rasa se gasesc o groaza de „iubitori”… insa nimeni nu ar ajuta un catel de pe strada care ingheata de frig si moare de foame… De ce oare? Nu ofera la fel de multa dragoste? Nu… Din pacate oamenii sunt cei care nu mai stiu sa ofere asta… Ei sunt cei care au uitat ca nu sunt stapanii Pamantului si ca trebuie sa imparta cu animalele care si asa incearca sa se adapteze la schimbarile care apar si sa tina pasul… Ma intreb cateodata cum pot unii sa fie atat de cruzi… atat de lipsiti de inima…
    Am de 3 ani un pisoi gras si capos. Imi rastoarna vaza cu flori, imi zgarma in pamantul din jardiniere, imi pescuieste pestii din acvariu… insa in fiecare zi sunt fericita ca il am si imi amintesc cu drag ziua in care l-am adoptat. Da, e maidanez. Si da, este un pisoi extraordinar. Ma asteapta in fata usii cand ajung acasa, ma miorlaie sa vina dupa mine in baie sau in bucatarie, doarme langa mine. Fara el nu ar mai fi la fel pe aici… Chiar si acum, in timp ce scriu, doarme ca porcul, tolanit jumate in pat, jumate pe jos ca nu are loc sa mi se suie in cap daca se poate🙂
    Oameni buni… deschideti-va inimile si oferiti iubire. Este singurul lucru din lumea asta care ne face cu adevarat fericiti!

  12. Ok.De ce a mai adoptat,cumparat acest catel daca la scos in strada ? Dupa ce a fost crescut in casa la caldura acum il da afara ? Daca erau la noi legile din SUA jumatate din acesti nesimtiti munceau acum sa isi plateasca amenzile sau cautiunea.

Lasă un răspuns

