30 Day Challenge – Day 20

„20. Importanta educatiei.”

Mult a fost, putin a ramas din provocarea mea!😀 Am avut un mare noroc in scoala generala sa intalnesc exact persoanele potrivite! In primul rand directorul, care inainte sa ma inscriu mi-a vorbit atat de frumos incat am facut eu insami alegerea sa intru in 109, desi avem doar 6 ani si 9 luni!😀 Apoi secretara, care s-a uitat doar 1 minut la mine si a stiut in ce clasa sa ma repartizeze! Apoi Invatatoarea, care mi-a marcat primii pasi, mie si colegilor mei si ne-a deschis ochii catre studiu! Si apoi atatia si atatia oameni fantastici care m-au facut sa iubesc scoala si educatia!

Asadar omul sfinteste locul; pedagogii adevarati ar putea sa scoata ceva si de la cel mai lenes si mai rautacios copil, insa e nevoie si de aportul parintilor.

3 thoughts on “30 Day Challenge – Day 20

  1. Cred ca de la un elev lenes mai scoti ceva dar de la unul incapatanat,fara chef,beat sau chiar fumat(drogat) acel pedagog (de care zici tu) nu are nici o sansa sa mai scoata ceva…practic e inexistent pentru elevul in cauza.
    Stiu ca nu are legatura commentul meu cu postul tau dar parca prea iti laudai profesorii😀😀
    SCUZE…

  2. Daca profesorii sint platiti ca sa „educe” copiii si daca statul obliga parintii sa-si trimita copiii la scoala, atunci parintii nu mai au de ce sa-si dea aportul. Daca eu platesc un instalator ca sa-mi repare tevile ar fi de un tupeu nemaiintilnit ca sa le repare pe jumatate asteptind ca cealalta jumatate s-o repar eu. Sint platiti pentru asta, parintii nu au alta alegere, atunci s-o faca.

Lasă un răspuns

