30 Day Challenge – Day 19

„19. Lipsa de respect la adresa parintilor.”

Exista o perioada, in adolescenta, in care copiii se razvratesc. Copiii sunt dornici sa cunoasca si sa experimenteze, iar parintii, de cele mai multe ori, in loc sa discute cu copiii despre preocuparile si gandurile acestora, dau ordine si indicatii precise fara vreo explicatie.

Cam de aici incep conflictele, care se amplifica pana la certuri si evenimente extrem de neplacute. Din fericire eu nu am fost un copil razvratit si am avut o familie f buna! Intotdeauna am avut dreptul sa aleg si intotdeauna mi-au fost explicate toate fetele problemelor pana la cel mai mic detaliu.

Sfatuiesc toti adolescentii sa nu se mai grabeasca sa judece sau sa faca cine stie ce tampenie, sa nu mai tina atat de mult la anturaj si la parerea celor din jur, pentru ca in final, oricat de mult rau i-ai face unui parinte, atunci cand esti jos si toata lumea iti intoarce spatele, tot mama sau tatal te va ridica!

Si incercati sa va calmati, relaxati-va, pentru ce sa tipati, de ce sa spuneti cuvinte urate pe care mai apoi sa le regretati, incercati sa va controlati, sa vorbiti frumos si veti obtine mult mai mult in felul acesta! Foarte rar m-am certat cu cei din familie si de fiecare data am regretat si m-a durut!

In final replica mea favorita! Chill you people!!!

Lasă un răspuns

