30 Day Challenge – Day 14

„14. Cea mai veche amintire.”

Greu sa spun exact care e cea mai veche:

Imi amintesc o zi cu verisorul meu Alex; ne jucam cu o pantera roz de cauciuc si la pranz nu il lasam sa doarma. Am mancat supica din niste castroane mici de sticla transparenta, si cartofi prajiti, taiati felii rotunde si subtiri!

O alta amintire foarte veche: cand am implinit 3 sau 4 ani am primit o rochita fara maneci. Tin minte perfect ca imi era extraordinar de rusine ca mi se vede alunita de pe mana;😀

Mi-l amintesc pe Rock – primul catel pe care l-am avut. il vad in curtea ” Castelului”, cum spuneam micutei casute pe care am avut-o in copilarie.  :X

Foto: Marius Iancu

 

Lasă un răspuns

