Maxime si Aforisme III

Sfatuieste-te cu toti dar rezerva-ti hotararea. (Shakespeare)

As vrea – nu duce la nimic; doar vreau – e eficace. (Vinet)

Oamenii invata, invatand pe altii. (Seneca)

Nu este ura mai neimpacata ca invidia. (Schopenhauer)

Iubirea aduce intimitate si pe masura ce ea face un pas inainte, respectul face un pas inapoi. (Gracian)

Iubirea, ca si focul, nu poate dura daca nu o atatam continuu; ea moare cand nu mai are nimic de nadajduit si de temut. (La Rouchefoucauld)

Mult mai des laudam ceea ce este laudat decat ceea ce este laudabil. (La Bruyere)

Refuzul laudelor este placerea de a fi laudat de 2 ori. (La Rouchefoucauld)

Libertatea da nastere anarhiei, anarhia duce la despotism si despotismul duce din nou la libertate. (Balzac)

Libertate, libertate, cate crime s-au comis in numele tau! (Lamartine)

Lingusitorii incep pururea prin a spune ca nu ar fi in stare sa linguseasca! (Carmen Sylva)

Voi lasa aceasta lume tot asa de proasta si de rea cum am gasit-o cand am venit in ea. (Voltaire)

Sa ai mandria cuvenita meritelor. (Horatiu)

Pe invingatorul prea mandru il doboara propria sa fericire. (Schiller)

Fii cu curaj, usuca-ti ochii! adesea caderea e un mijloc de a te ridica si mai sus! (Shakespeare)

Vrei sa plictisesti pe cineva? Spune-i tot ce stii! (Voltaire)

Foloseste-te de buna dispozitie a momentului, ca vine asa de rar! (Goethe)

Vacitim  NoapteBunaCopii  LunaPatrata  AndraPavel  Mada  Icepick  MesterulManole  Catalina  GabrielaElena  Convietuire

 

6 thoughts on “Maxime si Aforisme III

  1. Pingback: Descantec de dragoste… « Lunapatrata – Poezie,ganduri,muzica…

  2. Pingback: …şi la moartea mea… « MesterulManole's Weblog

  3. Pingback: Evadare « • Gabriela Elena •

  4. Neata, Madalina! Las si eu aici un mic citat din Remarque-Pamantul Fagaduintei:

    „La iesire a trebuit sa imi prezint pasaportul. Politistul mi l-a restituit imediat.Noroc imi ură si el dandu-mi mana. Era pentru prima data in viata mea cand un politist dadea mana cu mine si imi ura noroc. Efectul asupra mea a fost cat se poate de ciudat-de abia acum m-am convins ca sunt liber „.

    O zi buna!

  5. Pingback: Hai să plantăm fapte bune în România! « Hidalgo

Lasă un răspuns

