30 Day Challenge – Day 2

„02. Unde te vezi peste 10 ani.”

Aproape niciodata nu fac planuri pe termen lung… Ei bine… o sa incerc sa redau o imagine idilica!

Cel mai frumos ar fi sa locuiesc in Bruges, Belgia, intr-o casa veche cu iesire la apa, pe canal, aproape de un pod. Locuinta mea ar fi pe jumatate atelier de pictura si fotografie; cealalta jumatate este zoo!😀 iubesc animalele;

As mananca mai sanatos, voi fi vazut piramidele, Marocul, canalul Trollhattan ma voi fi plimbat prin Central Park, voi fi vazut statuia lui Peter Pan si o ferma din Texas, voi fi patinat in Sankt Petersburg si sigur voi fi implinit de mult 1000 de carti citite.

Voi vorbi atunci inca vreo cateva limbi straine – portugheza, italiana, germana, asta pe langa ce stiu deja – engleza, spaniola, franceza. Poate invat si o limba gen suedeza…

Pana atunci sigur voi fi vazut deja de mai multe ori fascinanta lume a gheiselor – Kioto, Gion Kobu

Si desi nu cred ca e nevoie sa mai adaug voi fi un artist renumit cu numeroase expozitii la activ – asa am ajuns sa calatoresc…

Ok. e mai mult decat idilic dar cine stie, poate asa va fi! Daca nu am visa sa ajungem undeva, nu am ajunge nicaieri!

 

11 thoughts on “30 Day Challenge – Day 2

  1. Frumoase vise. Sti, acum cativa ani imi doream tare mult sa il cunosc pe „el” asa cum il visam: inalt, cu ochi caprui, patrunzatori, galant, glumet, chibzuit, iubitor si tandru. Dupa doua relatii de lunga durata esuate… nu credeam ca „el” la care visam eu exista… credeam ca e doar un vis. Atunci o prietena mi-a zis „cand iti doresti cu adevarat un lucru tot Universul te va asculta si va lucra pentru tine, pentru a te ajuta”. Mi-am spus atunci ca e o prostie. Imi spun acum ca e adevarat. Omul la care am visat atata timp este acum langa mine. Deci… continua sa crezi. Visele se implinesc🙂

  2. Pingback: 30 Day Challenge – Day 9 | Madalina Ciucu

Lasă un răspuns

