Tesori d’Oriente

Produsele cosmetice Tesori d’Oriente au intrat de putin timp pe piata romaneasca, insa eu le cunosc de cativa ani buni!

Gelurile de dus sunt puternic parfumate si te poarta intr-o calatorie pe taramuri indepartate, iti imbata simturile si te mangaie.  Niciun gel de dus nu lasa pielea atat de fina si placut parfumata. Aromele mele preferate sunt Hammam, Jasmin di Giava si Frangipani delle Indie

Cremele hidrateaza si intra rapid in piele, lasand-o catifelata si placut mirositoare. Dintre ele, mai deosebite mi s-au parut Hammam si Mirra.

Apa de toaleta, cu un parfum pur si simplu delicios, te va insoti intreaga zi! Ceea ce e foarte special la produsele Tesori este parfumul; dulce si proaspat in acelasi timp, atat de placut,atat de potrivit  fiecare imi pare atat de cunoscut dar nu stiu niciodata cu ce sa il compar. Din nou Hammam este favoritul.

Cea mai dulce experienta este oferita de uleiul de corp din gama Hammam… chiar nu am suficiente cuvinte de lauda pentru el! Incarcati!

Produsele se gasesc in farmaciile Sensiblu si Catena, nu stiu daca au mai aparut si prin alta parte.

Hammam – parfum delicat, elegant, seducator, comestibil 

Jasmin di Giava – parfum dulceag, floral, misterios, cald, catifelat

Frangipani delle Indie – parfum dulce, proaspat (da, in acelasi timp), floral,  fin, palpabil

PS: Va avertizez ca apele de toaleta miros foarte diferit in functie de piele: eu si mama pur si simplu nu putem folosi aceleasi game, ea foloseste Mirra, Muschio Bianco si Papavero del Tibet;

6 thoughts on “Tesori d’Oriente

  1. gelurile de dus…da…sint foarte bune,dar cremele si lotiunile de corp si parfumurile se simt foarte putin timp de cind te faci cu ele…mi-ar fi placut sa persiste mirosul mai mult…

  2. si eu sunt indragostita de produsele lor. eu le iau de pe internationaltibecom.ro. preturile sunt la jumatate si se gaseste toata gama.

Lasă un răspuns

