One True Thing

L-am vazut ieri pentru prima oara, am dat peste el din intamplare. M-am chinuit sa il urmaresc pana la sfarsit, am plans aproape pe toata durata filmului, ce-i drept am si avut, relativ recent, un eveniment similar in familie!

Zic ca merita sa-l vedeti, o sa va faca sa ii apreciati si sa ii intelegeti macar un pic mai mult pe cei dragi, sa fiti putin mai indulgenti, mai toleranti, mai calmi…

Bucurati-va de fiecare moment petrecut alaturi de ei, nu va dati seama cat de important este!

Lasă un răspuns

