Scumpa mea Toamna

Astazi am simtit ca vine toamna! M-am plimbat cateva ore bune prin centru si am savurat atingerea rece a vantului, in sfarsit am simtit un strop de racoare, era si timpul sa scapam de caldura si de tot disconfortul adus de aceasta;

Am privit frunzele cazute alunecand cu vantul, zburand pe langa noi si chiar lovindu-ne. Parca si mirosul din aer s-a schimbat! Nici lumina nu mai e aceeasi, Soarele era singur pe cer dar razele sale nu mai erau orbitoare, totul parea umbrit!

Nu as putea fi mai fericita, iubesc Toamna cu fiecare frunza colorata si fiecare picatura de ploaie, cu vantul rece si milioanele de crizanteme care ii raspandesc mirosul. Oamenii sunt frumosi toamna, odihniti dupa concediu, vacante, gata de un nou inceput, de scoala, de serviciu, plini de sperante, veseli, mai calmi, mai politicosi…

Pentru mine ea este mereu un inceput, intotdeauna incep lucrurile toamna, planuri, vise, toate capata contur, atunci functionez la capacitate maxima; poate si pentru ca m-am nascut in acest sezon. Ii spun acum:

Scumpa mea, dulcea mea Toamna, bine ai venit!

Lasă un răspuns

