Zi obisnuita

Te trezesti sa mergi la serviciu, bei o cafea, fumezi sau nu, te inghesui in mijloacele de transport in comun, sau injuri pe cineva din spatele volanului, dupa caz.

Ajungi la serviciu, nu lipseste acel ceva care trebuie sa mearga prost in fiecare dimineata, ziua nu poate sa inceapa altfel. Te chinui, oftezi, incerci sa profiti de fiecare moment in care reusesti sa iei o pauza, cat de scurta, e aproape imposibil sa nu fie cineva ciufut in birou, sau poate azi esti chiar tu! Nu lipseste o privire rautacioasa, un zambet complice sau o mica barfa.

Pleci intotdeauna mai tarziu dar tot ti se arunca privirea “rupeusa”. Ajungi prea obosit ca sa mai faci ceva. Reusesti sa mananci (poate), te mai uiti la TV (nu ca ai avea ce sa vezi) apoi te culci. Cel mai probabil visezi urat sau deloc.

Zilele mele sunt impartite in 2: lucrez o zi da una nu, sau mai bine spus lucrez una ca angajat si una pentru mine!

Ca angajat:

Ma trezesc la ora 6, imi fac cafeaua, mananc, fac putina gimnastica si apoi un dus aromat; Ma dau cu un million de crème parfumate (poate nu chiar un million) si deabia apoi imi beau cafeaua. In tot acest timp ascult muzica. Imi rezerv mult timp ca sa ma machez, e momentul favorit al diminetii;  care altul putea fi avand in vedere faptul ca sunt artist plastic?🙂

Plec intotdeauna cu cateva minute mai tarziu decat mi-as dori, adica la 8 si un pic. Reusesc sa urc in al 3- lea tramvai in cel mai fericit caz. Daca  e tarziu merg singura si citesc (ieri – Foc in pavilionul de ceai – Ellis Avery), iar daca e devreme ma intalnesc cu colega mea. Urmeaza 13 ore de munca in care radem constant, ne jucam cu cateii, rezolvam probleme complicate, vorbim cu oameni din toate categoriile, de toate culorile si din toate colturile lumii (asta e partea mea favorita), se mai incing spiritele, se mai racesc… Ajung acasa invinsa de oboseala dar nu ma pot abtine,  mai rezolv din lucrurile trecute in agenda: scriu ceva, citesc, mai invat pentru licenta; in jur de 12, 1 noaptea ma culc; adorm greu pentru ca deabia astept sa ma trezesc.

In ziua libera:

Ma trezesc la 6, repet ritualul din ziua anterioara dar ma grabesc, la 7:55 incepe cursul de patinaj (azi m-am inscris) nu ma prea asculta picioarele, termin mai obosita decat dupa 3 sedinte de aerobic legate. :))

 

(Ultimul  tablou pe care l-am pictat, nu e ceva inteligibil, este emotie, sentiment, pasiune pentru culoare; L-as putea numi „Culori din Vitelaru”)

 

Apoi, dupa cat imi permite timpul, dau meditatii la engleza, pictez, cant la mandolina, invat pt licenta in relatii publice, citesc, desenez, ma plimb, ies pe undeva, invat franceza, ma intalnesc cu cineva, pictez pe vreun perete la un client, scriu pe blog si foarte des imi rearanjez lucrurile in dulap.😀 Ma culc devreme si dorm dusa!

Zilele voastre cum sunt?

Lasă un răspuns

