Biciclete

There are nine million bicycles in Beijing, cine stie  cate in Olanda si Belgia!

Noi romanii suntem cam snobi, nu avem bani, ne plangem mereu de asta, dar avem benzina in rezervoare si traficul geme de masini;  Nu avem locuri de parcare, aerul e foarte poluat, intarziem adesea.

Ar fi frumos sa urmam si noi exemplele tarilor de mai sus; Bucurestiul e suficient de mic pentru a fi parcurs pe bicicleta; Traficul ar fi decongestionat , aerul respirabil, oamenii mai putin stresati, mai in forma; in plus o bicicleta se “parcheaza” mult mai usor.

Nu am pretentia ca asta sa se intample  curand sau brusc; Mai avem mult pana acolo Sper doar ca atunci cand citesti, Tu, doar tu, sa te gandesti macar putin sa mergi undeva cu bicicleta in loc de autoturism sau ratb!

Am vazut in ultimul timp din ce in ce mai multe piste amenajate si oameni pe biciclete, nu doar in parcuri, in weekend, ci si in cursul saptamanii, dimineata, in orele de varf; Ii privesc cu multa admiratie!

Eu nu am bicicleta, nici macar nu stiu sa merg pe una…  dar curand va fi noul meu mijloc de transport!!

Lasă un răspuns

